V edycja wielkiej wymiany książkowej!



To już V edycja Wielkiej Wymiany Książkowej. Znakomitej akcji, organizowanej przez SaveTheMagicMoments i Socjopatkę, w której mogą wziąć udział zarówno blogerzy, jak i osoby nieposiadające bloga. Wystarczy jedynie zrobić małe porządki  w swojej biblioteczce. Wybrać pozycje, które zbyt długo stoją na półkach i przystąpić do świetnej zabawy. Zabawy, która tak naprawdę jest wielkim polowaniem na najróżniejsze książki, świetną promocją czytelnictwa oraz dowodem na to, że czytanie wcale nie musi być kosztowne.  


OTO OGÓLNE ZASADY: 

• Akcja trwa od 15 do 22 kwietnia 2018 r.
• Udział w akcji może wziąć każdy - nie tylko bloger!
• Książkami się wymieniamy, nie sprzedajemy!
• Wymiana odbywa się bezkosztowo - ponosisz jedynie koszty przesyłki.


Moje propozycje:



STAN IDEALNY (książka nowa)

Nie wszystko stracone Danielle Steel




STAN BARDZO DOBRY

Oczy wilka Alicja Sinicka
Tylko mnie poproś Sylvia Day
Pomiędzy Tara Hudson
Tkanki Dominika van Eijkelenborg (nowa)
Przepisy na miłość i zbrodnię Sally Andrew (nowa)
Harry Potter i przeklęte dziecko J.K. Rowling
Dziewczyna z tatuażem na lędźwiach Amy Schumer (egz. recenzencki)





STAN DOBRY/BARDZO DOBRY
Charlie Stephen Chbosky
Dotyk Julii Tahereh Mafi
Blask Alexandra Adornetto
Szatan z siódmej klasy Kornel Makuszyński
Robinson Kruzoe Daniel Defoe
Paznokcie na topie
Ta książka cię kocha PewDiePie




STAN DOBRY
Opowieści z Narni C.S. Lewis
Monster High 1 Lisi Harrison
Monster High 2 Lisi Harrison
Zmierzch Stephanie Mayer
Paskudna historia Bernard Minier



STAN DOBRY (od zewnątrz strony są lekko żółte)
Trylogia Greya E.L. James
Wypowiedz jej imię James Dawson
7 razy dziś Lauren Oliver



STAN ŚREDNI
Gdybyś mnie teraz zobaczył Cecelia Ahern
Do utraty tchu Portia Da Costa
Tkanki Dominika van Eijkelenborg (egz. recenzencki)
Marley i Ja John Grogan
Jabłonie [...] Agnieszka Osiecka



CZEGO SZUKAM?
• romansów
• erotyków
• młodzieżówek
• thrillerów
• książek o pozytywnym myśleniu


Jeśli coś wpadło Ci w oko zostaw komentarz! 
Życzę Wam wszystkim owocnej wymiany! ♥


Zapraszam na mój IG: vicky.vs.books

Komentarze

  1. Hej :), może znajdziesz coś u mnie w zamian za ,,Tkanki" i ,,Harry Potter i przeklęte dziecko" ? https://www.instagram.com/p/BhlMMMEAeLR/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Niestety tym razem nie znalazłam dla siebie nic ciekawego :(

      Usuń
  2. Hej! Super, że jesteś. Owocnej wymiany:) Przypominam, że u mnie też trzeba dodac wpis w linkowym party. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, to już jest V edycja :) udanej wymiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd, poprawione ♥ Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  4. Hej, coś u mnie za Charlie? https://thecarolinasbook.net/wielka-wymiana-ksiazkowa-2018/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Niestety nic nie znalazłam dla siebie :(

      Usuń
  5. Znajdziesz coś u mnie za "Tkanki" ?
    https://hagola.wordpress.com/2018/04/15/wielka-wymiana-ksiazek-15-22-kwiecien-2018-r/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, może coś za "Charlie":
    Oto moje książeczki do wymiany. Wszystkie w bardzo dobrym stanie :)
    1. Ake Edwardson „Najpiękniejszy kraj”
    2. James Frey „Endgame: Wezwanie”
    3. N. K. Jemisin „Mroczne Słońce”
    4. N. K. Jemisin „Zabójczy Księżyc”
    5. Małgorzata Budzyńska „Ala Makota. Jacek”
    6. Meg Cabot „Liceum Avalon”
    7. Stephen King "Komorka" (wydanie kieszonkowe)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może znajdziesz coś u mnie za Amy? https://cozabadziewnyczytacz.blogspot.com/2018/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-kwiecien-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, widzisz coś u nas za 7 razy dziś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Szkoda, że wymieniłyście już "Terapię" :( Niestety nic więcej dla siebie nie znalazłam :(

      Usuń
  9. Cześć, coś odemnie za '7 razy dziś'? https://www.instagram.com/p/Bhltm8yn5bk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ♥ Niestety nic dla siebie nie znalazłam :(

      Usuń
  10. Hej, czy wymienisz Oczy wilka na Bad mommy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Świetny układ ♥ Napisz proszę do mnie na vzdr98@gmail.com ♥

      Usuń
  11. Zapraszam do mnie na wymianę za Marley i Ja John Grogan - kocham ten film i chętnie przeczytam książkę :)
    http://zycie-szytenamiare.pl/2018/04/15/wielka-wymiana-ksiazkowa-v-edycja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Niestety nic dla siebie nie znalazłam :(

      Usuń
  12. Cześć! Znajdziesz coś za Harry Potter i Amy Schumer?
    https://neavecreations.wordpress.com/2018/04/15/wwk5/

    OdpowiedzUsuń
  13. Może znajdziesz coś u mnie za "Wypowiedz jej imię"?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej a może znajdziesz coś u mnie za książkę- Pomiędzy?
    https://storylandpictures.blog/2018/04/15/wielka-wymiana-ksiazkowa/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Może znajdziesz coś u mnie za Dziewczynę z tatuażem na lędźwiach, Paskudna historia, Gdybyś mnie teraz zobaczył? https://kobiecym-okiem-na-swiat.blogspot.com/2018/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-przeczytaj-i.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Niestety w Twoich zbiorach nie znalazłam nic dla siebie :(

      Usuń
  16. Cześć! Być może mam dla Ciebie to czego szukasz, czyli młodzieżówkę/romans/a'la thriller/fantastykę w jednym :D "Ever" została u mnie na wymianę, chętnie za Tkanki, daj znać :)
    https://www.instagram.com/p/BhotibUAmMk/?taken-by=infinifabl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Super propozycja, ale nie chciałabym zaczynać kolejnej serii i aktualnie nie mam ochoty na fantastykę ;) Dziękuję za wiadomość! ♥

      Usuń
  17. Hej! Świetna akcja, może kiedyś wezmę w niej udział 💖💖 zostaje u ciebie na dłużej - nie wiem jak to się stało, ale nigdy tutaj nie byłam 💝

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz